maandag 14 december 2015

Dag 1 Donderdag 3 December.

Dan is de dag aangebroken om te vertrekken.


Piep piep piep de wekker loopt af en het is 2 uur s'nachts.Joepie we mogen weer!

Ik merk toch wel dat ik wat meer tijd nodig heb om op gang te komen, maar we hebben alle tijd en doen rustig aan.
We drinken nog een bak koffie, of 2 voor we van huis vertrekken.

Om 3.40 uur rijden we weg,op gemak naar Parkfly daar om ons autootje te stallen.
En zo worden we weer naar Schiphol gebracht.We komen tot de ontdekking dat we een uur vertraging hebben,hmm tsja wat doe je dan gewoon maar wachten zit niets anders op.

We zitten inmiddels bij gate en horen ineens dat we naar een andere gate moeten, huppa daar gaan we dan met zijn allen.

Dan kunnen we boarden en gaat allemaal verder goed!










Ja hoor Lanzarote in zicht.
We zijn geland om 12.55 uur,ook hier gaat alles vlot.
We zoeken de bus op die ons naar het app zal brengen, het is een heerlijk kort ritje en we worden er als eerste uitgegooid wow das fijn!
We zijn dan om 14.00 uur bij het app.

Checken in en zoeken ons app op, das nie zolang zoeken is aan de overkant van de receptie,en direct aan het zwembad.

Eerst wat we doen voor we de koffers uitpakken is rond kijken,bevalt het? Ja hoor niks mis mee,, eenvoudig maar alles derop en deran!

Ik maak eerst wat foto's nu het nog geen ***** bende is.


















Oke ons app, en tuurlijk is het weer stoeien  met het bed, ik begin maar gelijk met een deken uit de kast te trekken, en die onder het laken te leggen want, of je nu in Spanje, Macedonie, Turkije of Griekenland bent, die matrassen zijn eigenlijk allemaal klote.
Ik zal het ook maar niet hebben over de zitbank, want als je geen hernia hebt zou je die zo maar kunnen krijgen.

Maar  het krijgt toch onze goedkeuring!

We gooien de spullen maar ff neer en gaan eerst bij de snackbar beneden een kop koffie drinken.



Dat ziet er lekkerrrrrr uit, en het smaakte ook nog.
Na heerlijk een poosje zitten te genieten op het terrasje,lopen we naar de supermarkt om de nodige boodschappen te doen.Die is lekker dichtbij en hoeven niet echt lang te sjouwen met water en de andere dingen.




Als we dan onze handel binnen hebben, gaan we de koffers maar uitpakken en alles een plekje geven.We hebben toch wel een lekker plekje met ons eigen terrasje.We drinken wat en gaan daarna even aan de wandel.





We kunnen zo vanuit ons app het zwembad in plonsen, nahhh dat doe ik maar ff niet, water is me veel te koud, en heb geen zin om een  hartverzakking te krijgen.












Kan niet anders zeggen dan dat het een leuke plaats is Puerto del Carmen.Mooie boulevard en netjes onderhouden, heb het toch wel eens anders gezien in Spanje.

Tegen de avond bij de snackbar een hamburger en friet gegeten.
Dan slaat de vermoeidheid toch wel toe en we duiken op tijd onze bed in.

Ik lig nog maar net en roep er zit een mug.





Hup bed weer uit ,licht aan en meppen maar.
Het was er niet 1,niet 2, niet 3, maar wel 10, we hebben (heel erg) hier en daar een rode plek op de muur achter gelaten.

Oke volgende poging om te slapen.
Dan rond 23.45 uur wakker, wat horen we nu weer? Theo gaat eruit om te kijken wat er in godsnaam aan de hand is, een hoop kabaal, nu bleek dat ze de bedjes van het zwembad aan het opruimen zijn,,, ze schuiven daarmee over het terras,en knal knal worden opelkaar gegooid en worden met een ketting aanelkaar vast gezet.
Goed dat hebben we dan ook weer gehad.

Ik dut net in, komt de bovenbuurvrouw thuis, klik klak klik klak, ik denk mens doe je schoenen ff uit.Ook dat heeft een klein uurtje geduurd.
Ik bedacht me dus ook ineens dat in de tijd dat we voor 8 mnd in Spanje verbleven wij ook altijd op de hoogste verdieping wilde zitten.

Uiteindelijk dan toch in slaap gevallen.




1 opmerking: