maandag 14 december 2015


Dag 3.

Zaterdag 5 December.

Sinterklaas nu hier even niet!!

Ben toch al weer vroeg wakker en besluit om 7.15 uur mijn bed uit  te gaan.
Nog heerlijk rustig overal, tsja de  nachtbrakers slapen uit,kroegen ect ect zat in de buurt, en zat komen ze ook thuis,want neem me niet kwalijk die Engelsen kunnen er wat van hoor!

 
Wij beginnen op ons gemakkie aan een nieuwe dag.Koffie, ontbijtje en alles wat er in de ochtend moet gebeuren.



Stiefelen naar Centro Comercial.

Mooie winkels maar een beetje duur.






Ook hier ziet alles er schoon en netjes uit.Nee dat shoppen doen we in Januari maar weer want oei die prijzen hier.




Shopping center is niet zo groot en hier hebben we het dan ook al snel weer gezien!

Al kom je hier wel in kerstsfeer.









Ook hier hebben we even wat gedronken,want Santa en zijn vrouw moeten wel fris blijven natuurlijk.



Och jee als ik zie foto nu eens zo zie, sorry moet ik toch even ergens anders aan denken.



Gaan terug over het strand ik wil toch even met de voetjes door het water,ieuwwwww das koud.





Hah die Theo, waagt het echt niet om door het koude water te lopen.






Eenmaal terug zwemkleding aan en poosje bij zwembad liggen.
Rond 16.00 uur douchen,omkleden en aan de wandel,,, we gaan bij de Chinees wat eten, en nog net als jaren geleden menu del dia voor 6.95 euro.




Terug bij app, kop koffie gezet en wat tv gekeken,en ons spaans komt langzaamaan weer wat terug.


En morgen weer een nieuwe dag!

1 opmerking: