maandag 14 december 2015

Dag 11.

Zondag 13 December.

De vertrekdag.

Wakker om 7.20 uur.We staan op en drinken een kop koffie.We hebben tijd genoeg, om 12.00 uur moeten we het app uit, en worden om 15.10 uur opgehaald.

We gaan nog even een lekker stokbroodje halen, eitje koken en genieten van het ontbijt.
Dan gooien we de laatste dingen in de koffer.
Theo gaat nog even naar de receptie om te vragen of we iets langer kunnen blijven.(gister).Maar helaas dat zou niet gaan lukken.

Nu zondagmorgen gaat ie toch nog even vragen en jahoor we kunnen tot 15.00 uur nog even in een ander app een paar deuren verder.Als dat niet fijn is weet ik het ook niet meer.En dus verhuizen we onze spulletjes paar deuren verder.
In de loop van de tijd gaan we nog even een terrasje pakken,genieten van de mensen die voorbij komen en van ons glaasje fris.

Dan ook nog lekker een ijsje nemen, als onze pens vol zit lopen we terug naar app.
Nog even ouwehoeren met Mirjam en Elke, wij gaan gelijk met hun weg,en hebben dezelfde vlucht.

De tijd komt om naar buiten te gaan waar de bus ons zal oppikken.
Die is mooi op tijd, we halen nog een paar mensen op en zijn toch vrij snel bij de luchthaven.
Bij de incheckbalie duurde het wel even.
Dan door de bekende poortjes, en dat ging me toch rap,we hebben ondertussen heel wat tripjes gedaan,maar zo snel als het hier ging super.

De luchthaven viel zeker niet tegen, genoeg restaurants, winkeltjes, gewoon helemaal leuk.

We gaan nog even een broodje en koffie halen en je kunt hier dus lekker buiten zitten,leuke terrasjes, en daar gaan we even zitten smullen.

Als we dit op hebben is het tijd om naar de gate te lopen, oei ze zijn al aan het boarden,alles lekker vlotjes.
We zitten achteraan op rij 31.Stoelen zijn 3/3
we gaan netjes naast elkaar zitten, en wachten op wat er komen gaat,nu er gaat niets meer komen, we hebben 3 stoelen voor ons 2en, en dat is echt fijn.

Een lekkere rustige vlucht, ik dut wat en lees wat.

We komen aan in Amsterdam om 22.45 uur.
Wachten tot de koffers komen en kletsen nog even met Mirjam en Elke, we hebben onze spullen en nemen afscheid van elkaar.
Wij gaan naar boven naar de vertrekhal en bellen Parkfly dat ze ons kunnen komen halen.Dat duurt een 20 min voor ze er zijn.

Uiteindelijk komen we s'nachts om 2.00 uur ons huisje binnen wandelen.
Pak de spullen uit de koffer wat we nodig hebben,en lig om 2.30 uur in mijn bed.
Einde vakantie.

Het waren weer heerlijke dagen en we zullen er met ontzettend veel plezier op terug kijken.

Wat hebben wij een prachtig vakantie jaar gehad, met zoveel mooie herinneringen,en wat hebben we enorm genoten van alles wat we hebben meegemaakt.

1. gezellig bloggy en leuke en mooie foto's dank je wel meis...
    en nu op naar de volgende hahahah maar eerst ff rustige kerstdagen jullie beidjes,,,lekker bijkomen... knuffels..

2. Zo, lekker even gelezen. Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar gehad. Ziet er ook erg leuk uit daar, lekker basic het appartement, hou ervan, hoef nooit luxe op vakantie. En dat het zo dichtbij het vliegveld is is ook fijn. Is er ook wifi in het appartement? (wellicht wel interesse om daar een keer naar toe te gaan)
    Bedankt voor je leuke verslag en tot een volgende keer maar weer!