maandag 14 december 2015


Dag 4.

Zondag 6 December.

Wat hebben we vandaag gedaan, niet veel eigenlijk en das ook vakantie vieren he?!




Ik was er toch alweer om 7.20 uur uit.Vandaag een wat bewolkte dan, de temp is wel erg lekker.

Nu geen last meer van muggen gehad, en of dat het nu komt dat we ze allemaal hebben dood gemept of dat we zo'n ding voor in het stopcontact hadden gekocht waardoor ze niet meer kwamen, we zullen hier dus niet achter komen.

Af en toe krijgen we visite, leuke en minder leuke.De leuke zijn de prachtige parkieten soort die in de boom komen zitten.




Een poes die regelmatig even komt kijken.




Dan de mussen en duiven die even brood kruimels kwamen halen!




Minder leuk vond ik dan toch de kakkerlakken.
Op een ochtend hoor ik Theo roepen Jac,Jac, pak die spuitbus eens uit het keukenkastje.
Daar stond al een spuitbus om die griezels om zeep te helpen,,,ieuwweeee een grote op de wastafel.


Dan ineens voel je je toch iets minder op je gemak als je in je app rondloopt,s'nachts deed ik het licht niet aan als ik naar de wc moest, maar ik dacht dus wel ff, dat gaan we niet meer doen he Jac,dus s'nachts maar ff lampje aan doen, want je weet tenslotte maar nooit.

Deze morgen wil ik een plastic tasje uit het kastje halen en ineens zie ik daar ook iets in bewegen,ik paniekzaaier,gooi dat tasje op de grond,nu zal maar niet zeggen,wat Theo allemaal zei.
Dus die pakt dat tasje,spuitbus erin en huppa deze ook maar om zeep helpen.
Knoop erin en tasje buiten in de vuilnisbak gedaan.
Bah bah bah, en dan elke keer als je je schoenen, of een kast open trekt denk je .......

Maar vandaag dus lekker een relax dag gehouden.




In de avond in ons app wat gegeten en lekker buiten op ons terrasje gezeten, hoe fijn kan het leven zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten